25 d’abril 2010

dictadura

M'encanta aquest cartell, el trobo encertadíssim. El toc Warhol, els personatges escollits que simbolitzen perfectament la dictadura, la transició i la democràcia. L'obra del Lliure ens va agradar força, tot i que penses que a una idea tan bona, que uns autors escriguin una obra breu, de 25 minuts, sobre l'any del seu naixement, no han sabut treure-li tot el rendiment que podia donar. Això sí, malgrat que potser l'última té el text més bo, jo em quedo amb la dictadura 2, per cert la més propera a l'any del meu naixement, tots asseguts per terra, sentint el concert de Raimon a la facultat d'Econòmiques de Madrid...molt emotiu! I jo l'hagués fet un pèl més radical, que tots els espectadors cantéssim La Internacional... Que lluny queda però haver nascut en anys de dictadura!