01 de febrer 2009

teatre

M´agrada molt anar al teatre, però per què les obres duren tan poc temps a la cartellera? Tinc ganes d'anar a veure molts muntatges però ara mateix no tinc caps de setmana lliures, cada divendres toca teatre (amb una nena petita no tinc dies laborables per poder anar-hi!), i al final un dels meus plaers acabarà sent una rutina...he empalmat Días mejores amb Mort de dama (per cert, com m'agrada la Mercè Arànega!), la setmana vinent vaig a veure la Marisa Paredes a Sonata de Otoño i faré duet amb la Mort d'un viatjant, l'altre divendres Un dios menor...ho confesso s'ha convertit en un vici compulsiu. Això fa que tingui molt abandonat el cinema!

1 comentari:

núria alemany ha dit...

Nosaltres, Mort d'un viatjant el dia 7. També volia anar a veure la Reza, però no sé quan hi anirem. Et volia trucar aquest cap de setmana per quedar però he estat malalta al llit. Petons