13 d’abril 2013

auster

 Diari d'hivern de Paul Auster amb les primeres flors de primavera collides de l'hort de M.

Ja està. Ja ho he fet. Ja sóc normal. Ja he llegit a Paul Auster. Els darrers dies d'aquest hivern passat vaig llegir Diari d'hivern, el meu primer Auster. No sé per què he sigut tan reticent fins ara, però sempre trobava lectures que m'interessaven més, l'autor em feia mandra. I això que visc amb un fan dels seus llibres! I sí, m'ha agradat.És un gran llibre. He pogut entrar en el seu món, observar la seva vida des del forat del pany, des de les pàgines escrites. Ja estic llesta per endinsar-me en els seus llibres. S. em recomana La música de l'atzar, el seu preferit.

Els meus llibres de la Siri Hustvedt amb el meu Rescue Remedy.

En canvi, sempre he sigut una entusiasta de la seva dona, la Siri Hustvedt, sempre l'he llegida de pressa, tot just tenir el llibre. Sense saber explicar el motiu. I m'ha fet gràcia compartir amb aquesta gran parella literària el mal d'ansietat. En el seu cas molt més greu, en el meu vaig tirant amb les flors de Bach que porto sempre amb mi. I aquí s'acaben les coïncidències malgré moi.