09 de novembre 2007

decepció

Retrat de Kate Moss Lucian Freud


A vegades les coses no quadren. Em passa amb aquest retrat. Sóc una entusiasta de la pintura de Lucian Freud (sí, el nét de Sigmund) i de la bellesa de la Kate Moss que em sembla una dona preciosa en tota la seva imperfecció (li manquen corbes i molts kilos...), a part que m'encanta el seu estil. Doncs 2+2 aquí no sumen 4. No m'agrada el resultat i em sembla haver llegit fa temps que a ells tampoc. No ho entenc, precisament aquí la Kate estava embarassada i va ser una etapa on estava molt guapa i no tan prima com de costum. Va fallar el feeling? Sembla ser que Freud s'enfadava molt amb la Moss perquè era impuntual. En canvi potser el baró Thyssen (sí, el marit de la Tita) ho era molt de puntual doncs el retrat que li va fer Lucian Freud a ell, en canvi m'agrada molt. Misteris...

1 comentari:

Fina ha dit...

Les obres de Lucien Freud són impactants.Vaig tenir l'oportunitat de veure una exposició seva i les peces eren tan grolleres i alhora tan naturals i reals que,o marxes de fàstic i l'oblides o et queda el seu nom gravat per sempre.

A mi em va passar això últim. En qualsevol cas, penso que aconsegueix l'objectiu de tota bona obra.