10 d’abril 2013

onada

L'onada, text d' Ignacio García May, dirigida per Marc Montserrat Drukker i basada en l'experiment real de Ron Jones.Em vaig deixar emportar per l'onada del Lliure.Una obra impactant, d'aquelles que queden en la memòria.Que fan pensar. Un gran Eduard Farelo en el paper del professor enrotllat i adorat, autor d'aquest experiment, que per poc no se li escapa de les mans, per demostrar empíricament com neix i es desenvolupa el nazisme o qualsevol totalitarisme. Sobta però la rapidesa de la conversió, i no puc deixar de fer-me un munt de preguntes comparant l'època dels fets, 1967, i l'època actual. L'obra però em va semblar extraordinària, el text, les interpretacions, l'escenografia... De les que fan història.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Vaig trobar el teu blogg per casualitat i m’he enganxat com una mosca a la mel. M’has tret la mandra de venir a Barcelona. Gràcies.

Mònica ha dit...

Moltes gràcies pel teu comentari! M'ha fet molta il.lusió. Espero que t'animis a venir a Barcelona...