24 de novembre 2007

lectora

Hotel room. Edward Hopper (1931)



Si hagués d'escollir un "hobby" diria la lectura. He d'estar molt malalta per no llegir una estona diària. L'altre dia llegia el post de N. al seu blog (gomet.blogspot.com) i pensava que a mi em passa exactament el contrari que a ella. En l'única cosa en la meva vida en què sóc ordenada és en la lectura. Sóc incapaç de llegir dos llibres alhora, com a molt llegeixo assaig durant el dia mentre el vespre novel.la i tot i així em costa simultaniejar. Sóc molt metòdica, m'agrada acabar un llibre i després començar-ne un altre. És com una obsessió, m'és molt difícil deixar un llibre sense acabar, cosa que a aquestes alçades de la vida ja hauria de fer lleugerament i no perdre temps preciós que podria dedicar a un altre llibre que m'agradés més. Em bloquejo i així m'empasso "bodrios" mentre penso "estic perdent el temps", vaig més lenta perquè no m'enganxo...Sort que em passa molt poc, dec ser una lectora poc exigent. Això sí, al llit mentre la ciutat dorm, és el meu moment i lloc preferits. Aquest quadre de Hopper m'encanta. La majoria es decanta pel seu famosíssim Nighthawks, però jo prefereixo aquest, forma part dels seus interiors que respiren soledat i que són magnífics.

3 comentaris:

núria alemany ha dit...

Sempre m'ha admirat la teva capacitat d'endreçar lectures, deu ser l'educació francesa :) Petó

La vida es una tómbola ha dit...

Només ho diré una vegada: MÉS TELE I MENYS LITERATURA!!!

Fina ha dit...

M'encanten les seves pintures.

Jo sóc de les que prefereixen :"Més literatura i menys televisió". Què hi farem. :-)