08 de novembre 2007

intensitat


Autoretrat amb fanalet xinès Egon Schiele


I pensar que va morir als 28 anys! M'encanta l'obra de Schiele, és palpitant, viva...em commou pensar que hi ha persones que amb pocs anys de vida han estat capaces de crear amb tanta intensitat una obra magnífica. Tinc assumidíssima la meva mediocritat però davant els grans pintors sempre sento enveja de no haver sabut dibuixar mai, m'hagués agradat molt tenir aquest do i saber crear bellesa a través de les emocions.

1 comentari:

núria alemany ha dit...

A mi també em flipa Schiele, des de que fa molts anys en vaig veure una retrospectiva a Barcelona. Em va impactar... Però no estic d'acord amb l'opinió sobre la mediocritat. Per cert, m'encanta aquest blog, ahir ja vaig veure el post de Madrid i esperava amb candeletes que n'haguessis penjat un altre ;)