04 de juliol 2008

ingrid

M'he emocionat molt amb l'alliberament de l'Ingrid Betancourt i m'ha sorprès moltíssim la seva fortalesa mental i física. He pensat que deu ser cosa del nom...i és que la meva admirada Ingrid Bergman també va ser una lluitadora, va créixer orfe de pares, va escandalitzar el món enamorant-se d'un director de cinema i quedant-se embarassada d'ell mentre era casada i mare
d'una filla. Fou declarada "persona non grata" als Estats Units per aquest motiu. Preciosa, elegant i intel.ligent fins al final. Morí el dia del seu aniversari. Sempre ens quedará l'Ingrid!

2 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

i cal recordar que les dones encara ho tenien més difícil

Fina ha dit...

No sé si és cosa del nom, però jo m'inclino per pensar que és cosa de la seva fe religiosa el què la va salvar mentalment.