23 de febrer 2009

winslet


Espero que d'aquí a unes hores la Kate Winslet guanyi finalment un oscar! M'encanta aquesta dona. Avui he deixat els meus amors a casa i m'he escapat sola -feia temps que no ho feia i és una cosa que m'agrada molt-al cinema a veure Revolutionary road. M'ha reafirmat en les meves paranoies existencials i en les meves eternes neures sobre el sentit de la vida...en resum, m'ha agradat molt. No he llegit el llibre que m'espera a la prestatgeria perquè abans volia veure la pel.lícula. Últimament només sentia l'eterna cançó..."és millor el llibre" i he preferit deixar la lectura per després (ara em moro de ganes de llegir-lo i sé que només veuré la Kate quan imagini l'April Wheeler, perquè està esplèndida). A veure si aquesta setmana puc fer una altra escapada per veure-la a The reader i que aquesta nit les fades l'acompanyin i es faci justícia!