20 de febrer 2008

periodista



La periodista Sylvia von Harden. Otto Dix (1926)

Un petit homenatge a la periodista que es llegeix el meu avorrit blog. Tot i que ella és molt més guapa que la seva col.lega berlinesa dels anys 20, he escollit aquesta imatge perquè m'encanta.
A la pel.lícula Cabaret (una meravella) de Bob Fosse, hi ha un homenatge a aquesta pintura d'Otto Dix i entre el públic una figura semblant a la periodista que ell va voler retratar. Em sembla moderníssima, de gran ambigüitat sexual...m'encantaria viatjar al Berlín de la república de Weimar! I com més gran em faig més m'agrada Otto Dix.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Quina ilu! Hehehehe, m'encanta ser la teva bloglectora perquè m'encanta aquest blog. Molt xulo el quadre. Petons. Núria

Anònim ha dit...

mmm... tens més amigues periodistes!